30 idej za zdrave zajtrke

Oceni objavo z 1 do 5:
(0)
Št. ocen: 0

Zajtrkuješ ali zajtrk raje preskočiš?

Izpuščanje zajtrka vsekakor ni zdrava in pametna izbira. Tvoje telo je najbolj aktivno med 6. in 9. uro zjutraj, saj mora takrat ponovno prebuditi vse ostale funkcije telesa. Če zajtrk izpustiš, se telo ne ''zažene'' in so posledično upočasnjeni vsi tvoji motorični in miselni procesi.

Če želiš, da te bo hrana napolnila z energijo, ne pa še bolj utrudila, je prava izbira zajtrka še kako pomembna.

Spodaj sem ti pripravila 30 zdravih in enostavnih idej, ki ti bodo olajšale izbiro, kaj zajtrkovati, da bo tvoj skok v nov dan hranilen in poln energije.

  1. Pečena jajčka s kvinojo
    Zdrav in hiter zajtrk z dodatkom kvinoje, ki je bogat vir beljakovin in super nadomešča meso.
  2. Jajčka v srajčki iz pečice
    Jajčka na oko v kruhovih posodicah so super izbira za malo drugačen in okusen zajtrk.
  3. Omleta s slanino
    Hitro pripravljena in omamno dobra omleta. Primerna je tudi za tiste, ki se prehranjujejo po načelih LCHF.
  4. Jajčni palačinki z zrnatim sirom
    Jajčni omleti z t.i. ''cottage cheese'' - blago, skoraj sladko skuto.
  5. Jajčni namaz
    Namesto trdo kuhanih ali pečenih jajc si lahko za zajtrk pripraviš kar jajčni namaz. V hladilniku zdrži do 3 dni.
  6. Avokadov toast z baziliko
    Odličen svež namaz iz avokada, zelišč in konopljinih semen.
  7. Pirine debele palačinke z jabolko
    Odlična kombinacija jabolk in cimeta ter puhastih ''ameriških'' palačink.
  8. Veganske proteinske palačinke
    Odlična sladica z visokim deležem beljakovin. Primerne so tudi za nevegane.
  9. Skutine palačinke
    Palačinke iz ovsenih kosmičev, pirine in kokosove moke ter skute. Obožujejo jih tudi otroci.
  10. Jogurtove palačinke
    Grški jogurt poskrbi za rahlost, temna čokolada pa za božanski okus. Moje najljubše.
  11. Sirniki
    Tradicionalna ruska sladica iz skute, ki spominja na palačinke. Primerni so za zajtrk, malico ali večerjo.
  12. LCHF šmorn
    Odličen šmorn brez moke in brez dodanega sladkorja in primeren za zmanjšan vnos ogljikovih hidratov.
  13. Zdrav šmorn
    Šmorn brez glutena, laktoze in rafiniranega sladkorja, a noro okusen!
  14. Kakijevi kozarčki za zajtrk
    Zdrav zajtrk z ovsenimi kosmiči, kakijem, banano in jogurtom, ki te bo nasitil za kar nekaj časa.
  15. Čokoladna ovsena kaša "čez noč" z mangom
    Okusen in hranilen zajtrk, ki si ga pripraviš zvečer in ga čez noč postaviš v hladilnik. Zjutraj samo uživaš.
  16. Mafini za zajtrk
    Enostavni in hitro pripravljeni slani mafini s šunko, sirom, jajcem in zelenjavo.  
  17. Brain food smoothie
    Tale smoothie ti bo pomagal pri vsakodnevnih naporih, stresu in učenju, saj vsebuje mešanico 6 super živil.
  18. Lepotni smoothie
    Enostaven, okusen in hranljiv zajtrk z dodatkom lepotnega mix-a in neoluščenega prosa, ki sta super kombinacija za lepše lase, nohte in kožo.
  19. Čokoladna proteinska smoothie skleda
    Okusen beljakovinski zajtrk s kakavom in arašidovim maslom, ki ti bo dal energijo za cel dan.
  20. Ovsena kaša z banano, čokolado, arašidovim maslom in kokosom
    Pregrešno dober zajtrk s karameliziranimi bananami, ki je primeren tudi za vegane.
  21. Ovsena kaša z banano
    Ovsena kaša s kokosovim mlekom, sadjem in oreščki, ki ji lahko po želji dodaš kar ti srce poželi.
  22. Kokosovo-mandljevi hrustavčki
    Hrustljav prigrizek, ki ga lahko za zajtrk poleg sadja primešaš mleku, jogurtu ali kefirju.
  23. Kvinoja z jogurtom, granolo in jagodami
    Beljakovinski zajtrk, ki ga tudi prilagodiš in izbereš sadje, ki je v sezoni.
  24. Hitri in zdrav zajtrk v kozarcu
    Zajtrk s pirinimi kosmiči, sadjem in oreščki, ki si ga lahko pripraviš že dan prej.
  25. Beljakovinski zajtrk v kozarcu
    V kozarec lahko daš praktično vse, kar imaš najraje. Kosmiči, jogurt, sadje, oreščki, …
  26. Pirina kaša z malinami
    Pirini kosmiči z dodatkom malin. Okusen in hiter zajtrk.
  27. Domača granola s čokolado in goji jagodami
    Pečene muesli-je (granolo) si lahko pripraviš na zalogo, saj jo je enostavno shraniti.
  28. Sestavljena granola z borovnicami
    Granola s chia semeni, borovnicami, mletimi lešniki in grškim jogurtom. Super izbira za zajtrk.
  29. Arašidove granola ploščice z malinami
    Okusen polnovreden zajtrk ali prigrizek, ki ga lahko vzameš tudi s seboj v službo.
  30. Žitne rezine za zajtrk ali malico
    Super izbira za takrat, ko nimaš časa pripravljati zajtrka. Pripraviš si jih lahko med vikendom in jih potem zobaš cel teden.

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek