Brezplačna eknjiga
close

Dnevi čajev in kave  Preveri akcijske cene >>>

Prazna košarica

Skupaj: 0,00 €
Prazna sem, daj me napolni! ;)
Do brezplačne dostave ti manjka še: 50,01 €!

Zdrava nosečka

Nikoli ni prepozno, da začnemo z zdravim prehranjevanjem, med nosečnostjo imamo samo še en razlog več za tako odločitev. Zdrava prehrana pred in med nosečnostjo je temelj za pravilen razvoj otroka, čigar celice, tkiva in organi se razvijajo v določenem zaporedju. Več o tem si lahko prebereš v odličnem članku Zdrava prehrana v nosečnosti – koristni nasveti.

Malinca Andreja - naša mlada mamica v ekipi Malince ti priporoča, da uživaš naslednje: 

  • Folno kislino, ki je ključnega pomena za razvoj številnih telesnih funkcij nosečke: v obliki tablet, najdeš pa jo tudi v špinači, blitvi, ohrovu, pa tudi brokoliju in peteršilju. Tudi pomaranče, stročnice in lešniki so bogat vir folne kisline.
  • Omega 3 maščobne kisline za razvoj možganov: v obliki tabler, veliko pa jih vsebujejo tudi chia semena, brokoli, oreščki, leča, mešanice semen..
  • Mandlje zoper zgago
  • Skoraj vsaka nosečnica se spopada z nosečnostnimi strijami na trebuhu, zato je priporočljivo kožo v času nosečnosti še posebej negovati, odlično se obnese naravno mandljevo olje, ki je primerno tudi za nego kože dojenčkov.
  • V tednih pred porodom se lahko pojavijo neprijetni krči, ki jih lahko blažimo s čajem iz malinovih listov. Uživanje tega čaja namreč blaži krče med nosečnostjo, porodne krče pa krepi in olajša porod.
  • Ingver za zgago in nosečniško slabost (ampak ne smemo pretiravat z njim). 
  • Psilium oz. indijski trpotec, ki je bogat z vlakninami za prebavo. 
  • Temna čokolada, presni kakav in happy cacao mix za trenutke, ko se ne moremo upreti sladkemu.
  • Kosmiči in granole za zdrav začetek dneva.
Mreža Seznam
loading artikli se nalagajo
Vsi artikli so prikazani.
Potrebuješ mojo pomoč? Pošlji mi svoje vprašanje
Pošlji mi svoje vprašanje in odgovor dobiš v najkrajšem možnem času na tvoj email.