14 enostavnih jedi za zdrav zajtrk

Oceni objavo z 1 do 5:
(0)
Št. ocen: 0

Pomembno je jesti zdravo, še najbolj pomembno pa je zdravo začeti svoj dan. Ker je zajtrk najpomembnejši obrok dneva, sem za vas pripravila nekaj idej, ki so ne samo zdrave, temveč tudi čisto enostavne za pripravo. Poskrbele bodo, da boste vaš dan začeli hranilno, z več energije in boste tako pripravljeni na nove izzive.

1. Avokado in pečena jajca

Ta okusen zajtrk je bogat s proteini in rastlinskimi maščobami. Ko ga enkrat poskusite, vam bo zagotovo prirastel k srcu in zadovoljil vaše brbončice.

Pripravimo ga tako, da segrejemo pečico na 200°C, avokado razpolovimo in odstranimo koščico ter 2 žlici sadeža iz vsake polovice. V vsako vlijemo jajce, dodamo paradižnik, sol, poper in dekoriramo z zeleno zelenjavo (npr. peteršiljem). Pečemo približno 20 minut.

2. Sadje in popečen kruh z mandljevim maslom in suho salamo

Hiter in enostaven zajtrk, za katerega sicer veliko ljudi misli, da je čuden zaradi kombinacije s suho salamo. Je pa zelo okusen, zadovoljiv in predvsem hranilen.

3. Zajtrk v kozarcu 

V kozarček vsujemo 5 žlic pirinih kosmičev in eno žlico chia semen. Prelijemo s poljubnim mlekom (ovseno, mandljevo, kravje). Na vrhu dodamo jagodičevje. Postavimo čez noč v hladnik. 

4. Borovničev in ingverjev smoothie

Ta zajtrk odlično uravnava proteine, maščobe in ogljikove hidrate. Borovnice in ingver prinašajo pravo bogastvo vitaminov za boljši vid in imunski sistem.

5. Sadje, zelenjava in hranilen kruhek

Toast z mandljevim maslom, pretlačenim avokadom ter sončničnimi in sezamovi semeni. Temu zajtrku je dobro dodati tudi zeleni smoothie. Sadje in zelenjava sta must-have komponenti.

6. Umešana jajca z rukolo

Umešana jajca z zeleno zelenjavo so odličen vir proteinov in vitaminov.

7. Avokadov smoothie

Odličen zajtrk za tiste, ki želijo jutro začeti aktivno. Univerzalni recept: ½ avokada, ½ skodelice grškega jogurta, ½ skodelice mleka, 1 banana in manjša pest špinače. Okus vas bo res presenetil.

8. Zdrave palačinke

Ta recept za palačinke je res zelo enostaven: 1 žlica proteinov/beljakovin v prahu, 1 jajčni beljak, ½ skodelice pretlačene banane in mleto laneno seme. Je okusno, hranilno in bogato s proteini, odlično po se poda k zelenemu čaju.

9. Ovseni kosmiči z bananinim pirejem

Ovseni kosmiči kuhani v mleku, vam bodo dali občutek sitosti za vse jutro. Bananin pire pa bo celotni jedi zelo izboljšal in popestril okus. Oves je neverjetno bogat z različnimi hranili in vitamini. Skodelica kosmičev za zajtrk vam bo dala energijo za celo jutro, dnevni vnos kosmičev pa bo pomagal pri izgubi telesne teže, nižjem nivoju krvnega sladkorja in zmanjšal nevarnost srčnih bolezni.

10. Omleta z avokadom in lososom

Za prisrčen, okusen in proteinsko bogat zajtrk lahko svoji navadni omleti dodamo narezan avokado in koščke lososa.

11. Domača juhica

Jed namenjena oboževalcem tradicionalne kuhinje. Piščančja juha s korenjem, zeleno in rezanci. Krasno ravnovesje proteinov in ogljikovih hidratov, ki poskrbi za dober začetek delovnega dne.

12. Zelenjavna omleta

Porcija zelenjavne omlete je lahko namenjena kateremu koli dnevnemu obroku in vedno ji lahko dodamo kaj novega. Dejstvo je, da imamo vedno zelenjavo v hladilniku.

13. Zdrav šmorn 

Hitro pripravljen šmorn brez moke, glutena, laktoze in sladkorja. Ta zajtrk omogoča ohranjanje občutka sitosti do kosila. Recept najdeš s klikom TUKAJ

14. Kuhana jajca

Ameriški znanstveniki so prišli do sklepa, da kombinacija nizko-kalorične diete z jajci za zajtrk omogoča dvakrat hitrejšo izgubo telesne teže. Takšen zajtrk vas nasiti za dolgo časa in omogoča zmanjšanje vnosa hrane, ki jo zaužijemo dnevno.

Napisala: Malinca

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek