14 enostavnih jedi za zdrav zajtrk

Oceni objavo z 1 do 5:
(0)
Št. ocen: 0

Jesti zdravo je pomembno. A najprej je pomembno, da svoj dan zdravo začneš.

Kar je včasih zaradi pomanjkanja časa in idej težko.

A sedaj nimaš več izgovorov. Spodaj sem ti pripravila 14 idej za enostavne zajtrke, ki niso le zdravi, ampak tudi čisto enostavni za pripravo.

Poskrbijo, da dan začneš hranilno, z več energije in s pravo motivacijo za nove izzive.

1. Hitri in zdrav zajtrk v kozarcuZajtrk v kozarcu

Zajtrk s pirinimi kosmiči, sadjem in oreščki, ki si ga lahko pripraviš že dan prej.

2. Pečeni ovseni kosmiči s sadjem

Še en recept, ki si ga lahko pripraviš že dan prej, zjutraj pa si ga preprosto privoščiš za zajtrk ali pa vzameš v službo. 

3. Jabolčni chia puding

Puding malo drugače – z dodatkom chia semen, ki bodo poskrbela, da bo puding dobil pravo strukturo ter te ''nafilala'' z vlakninami ter maščobnimi kislinami.

4. Avokadov toast z baziliko

Odličen svež namaz iz avokada, zelišč in konopljinih semen.

5. Čokoladna proteinska smoothie skleda

Okusen beljakovinski zajtrk s kakavom in arašidovim maslom, ki ti bo dal energijo za cel dan.

6. Skutine palačinkeSkutine palačinke

Palačinke iz ovsenih kosmičev, pirine in kokosove moke ter skute. Obožujejo jih tudi otroci.

7. Ovsena kaša s popraženimi jabolki in cimetom

Ovseni kosmiči kuhani v mleku, vam bodo dali občutek sitosti za vse jutro. Jabolke in cimet pa bodo še dodatno popestrili okus.

8. Pirin zdrob s kakavom

Lahko mu rečeš kar domač zdrav čokolino. Po želji lahko dodaš tudi narezano banano. 

9. Zdrav šmorn

Hitro pripravljen šmorn brez moke, glutena, laktoze in sladkorja. Ta zajtrk omogoča ohranjanje občutka sitosti do kosila.

10. Pečena jajčka s kvinojoPečena jajčka s kvinojo

Zdrav in hiter zajtrk z dodatkom kvinoje, ki je bogat vir beljakovin in super nadomešča meso.

11. Omleta s slanino

Hitro pripravljena in omamno dobra omleta. Primerna je tudi za tiste, ki se prehranjujejo po načelih LCHF.

12. Jajčni namaz

Namesto trdo kuhanih ali pečenih jajc si lahko za zajtrk pripraviš kar jajčni namaz. V hladilniku zdrži do 3 dni.

13. Mafini za zajtrk

Enostavni in hitro pripravljeni slani mafini s šunko, sirom, jajcem in zelenjavo.  

14. Žitne rezine

Žitne rezine so super izbira za takrat, ko nimaš časa pripravljati zajtrka. To je pa verjetno skoraj vsak dan med tednom, kajneda? Pripraviš si jih med vikendom in jih potem zobaš cel teden. Hraniti pa jih je potrebno v zaprti stekleni posodi. 

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek