Vlaknine – kaj in kje?

Oceni objavo z 1 do 5:
(0)
Št. ocen: 0

Napenjanje, driska/zaprtost, neurejena prebava? Sitnosti, ki jih poznamo vsi, le redki pa vedo, da se jih lahko rešijo s pravilno prehrano.

Vlaknine so balastne snovi, ki imajo v prehrani pomembno vlogo:

✔ uravnavajo prebavo - vzpostavljajo naravno ravnovesje
✔ blažijo razdraženo sluznico črevesja
✔ hrana za dobre bakterije - krepijo črevesno floro
✔ vežejo škodljive snovi - čistijo telo

Najboljša lastnost (predvsem za tiste, ki bi radi zmanjšali količino zaužite hrane) pa je ta, da dajejo telesu daljši občutek sitosti, poleg tega pa nimajo kalorične vrednosti.

Izdelki, ki imajo veliko vlaknin: kosmiči), kaše, acai jagode, indijski trpotec/psilium, stročnice (grah, soja, bob), avokado, brstični ohrovt, fige, jagodičevje, artičoke, nekatera zelenjava (brokoli, kumare, korenje), šparglji, oreščki (mandlji), oves, rž, ječmen, chia semena, laneno seme, polnozrnata žita, oreščki, semena, fižol, grah, krompir, sadje z lupino (grozdje, paradižnik), zelenolistnata zelenjava, zelje, cvetača, bučke, zelena.

PRISPEVEK PRIPRAVILA: Malinca Ana H.

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek