Edino živilo, ki dokazano pomaga pri hujšanju

Oceni objavo z 1 do 5:
(0)
Št. ocen: 0

Ali ste vedeli, da je konjak glukomanan edini prehranski dodatek za hujšanje, ki ga je odobrila Evropska agencija za varnost hrane EFSA?

Konjak glukomanan je naravno brezbarvno topno vlakno, ki se nahaja v rastlini konjak. Glukomanan pridobimo iz gomolja rastline Amorphophallus konjac. Uspeva v visokem gorovju Vzhodne Azije. Največji pridelovalki konjak glukomanana sta Kitajska in Japonska.

Naravno gostilo

Konjak glukomanan se uporablja kot gostilo in je od vseh naravnih gostil najbolj viskozen (se najbolj strdi). Je približno desetkrat bolj viskozen kot koruzni škrob, ki se najpogosteje uporablja pri zgoščevanju jedi. Za razliko od koruznega škroba ima konjak topne vlaknine in ne vsebuje škroba, sladkorja in ima zelo malo kalorij.

Konjak glukomanan je veganska alternativa za škrob ali želatino. Odličen je tudi za tiste, ki se želite izogniti ogljikovim hidratom (LCHF, Paleo dieta).

Dokazano prispeva k zmanjšanju telesne teže

V EU velja zakonodaja, da mora zdravstvene trditve za vsa živila potrditi EFSA (Evropska agencija za varnost hrane). V odobritev je bilo poslanih preko 44.000 najrazličnejših prehranskih trditev za različne izdelke. EFSA jih je odobrila samo 222. In eden od teh izdelkov je tudi glukomanan, ki ima potrjene kar 2 zdravstveni trditvi.

Od vseh prehranskih dopolnil za izgubo telesne teže je glukomanan edini, ki je dobil uradno potrditev od EFSA.

1. Ob energijsko omejeni prehrani konjak prispeva k zmanjšanju telesne teže.

Koristni učinek se doseže z dnevnim vnosom 3 g glukomanana v treh odmerkih po 1 g z 1–2 kozarcema vode pred obroki in ob energijsko omejeni prehrani.

Če bi radi izgubili kilograme si pol ure pred obrokom v malo vode vmešajte slabo čajno žličko glukomanana v prahu in popijete. Popijte takoj ko zmešate, še preden do konca nabrekne. Ko pride glukomanan v prahu v želodcu v stik z vodo, močno nabrekne in ustvari občutek sitosti in vam s tem prepreči, da pojeste velik obrok.

Znanstveno mnenje najdete na tej povezavi.

2. Glukomanan prispeva k vzdrževanju normalne ravni holesterola v krvi

Koristni učinek se doseže z dnevnim vnosom 4 g glukomanana. Če imate povišan holesterol si pol ure pred obrokom v malo vode vmešajte slabo čajno žličko glukomanana v prahu in popijete. Konjak glukomanan bo pomagal pri absorpciji ogljikovih hidratov in maščob iz jedi, ki jih boste jedli in vam s tem pomagal pri vzdrževanju normalne ravni holesterola v krvi.

Znanstveno mnenje najdete na tej povezavi.

Uporaba je zelo preprosta

Uporablja se ga pri pripravi pudingov, palačink, kruha, tortnih nadevov in drugega peciva, saj deluje kot povezovalec in gostilo ter je popolnoma brez okusa. Z njim lahko nadomestite žita in škrob. Deluje kot škrob, čeprav ne vsebuje škroba in sladkorja ter je brez kalorij.

Konjak glukomanan je pri peki primeren tudi za nadomeščanje jajc. Jajca so v veliko receptih potrebna kot vezivo in to nalogo lahko opravi tudi konjak glukomanan.

Če uporabljate glukomanan v prahu za zgoščevanje, ga vedno najprej zmešajte z majhno količino hladne tekočine, šele na to vmešajte v jed. Nikoli ga ne vmešajte direkt v vročo tekočino, saj boste dobili grudice.

Opozorilo: Obstaja nevarnost zadušitve, do katere lahko pride pri ljudeh s težavami pri požiranju ali ob zaužitju z nezadostno količino tekočine. Svetuje se zaužitje z veliko vode, da snov doseže želodec. NIKOLI ne zaužijte glukomanana ''na žlico''.

Napisala: Malinca 

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek