Brezplačna eknjiga
close

Teden super hrane ❤ Preveri akcijske cene >>>

Prazna košarica

Skupaj: 0,00 €
Prazna sem, daj me napolni! ;)
Do brezplačne dostave ti manjka še: 50,01 €!

Slabokrvnost oz. anemija

Kaj pomaga premagati slabokrvnost? Pri premagovanju slabokrvnosti najbolj pomagajo železo, vitamin B12, folna kislina, vitamin C, riboflavin in baker, saj ta mikrohranila poglavitno vplivajo na tvorbo rdečih krvničk, ki opravljajo nalogo prenašanja kisika po telesu. Ker naša običajna prehrana ne vsebuje vseh teh hranil, je potrebno uživati hrano, ki je s temi mikrohranili bogatejša kot ostala hrana. Za absorpcijo železa iz hrane poskrbijo predvsem vitamini C in A ter riboflavin B2, zato je dobro da se kombinira hrano bogato z železom s svežim sadjem in zelenjavo, da telo lahko vsrka vse pomembne sestavine. 

Bogati viri železa so: 
- pusto rdeče mesto, jagnjetina, jetra (svinjska, goveja, piščančja, ovčja),
- morska hrana (sardele, škampi, polži),
- zelenolistnata zelenjava (špinača, kodrolistni ohrovt, motovilec, rukola, brokoli),
- aronija, 
- fižol v vseh oblikah,
- alge (spirulina, chlorella),
- ajdova in ovsena kaša,
- semena (chia, sezamova, sončnična),
- kvinoja,
- temna čokolada,
- paradižnik (suhi paradižnik, paradižnikova mezga),
- suho sadje (rozine, suhe slive, suhe breskve). 

Mreža Seznam
loading artikli se nalagajo
Vsi artikli so prikazani.
Potrebuješ mojo pomoč? Pošlji mi svoje vprašanje
Pošlji mi svoje vprašanje in odgovor dobiš v najkrajšem možnem času na tvoj email.