Želim si zdravo malico, a kaj ko ni časa

Oceni objavo z 1 do 5:
(5)
Št. ocen: 1

Seveda si želite zdravo malico, ampak niste imeli časa za pripravo, do trgovine je predaleč, na avtomatih pa so le piškoti, čokoladice in sendviči. Če se vam to dogaja prepogosto si preberite, kako imeti zdrav obrok vedno pri roki.

1. KvinojaŽelim si zdravo malico, a kaj ko ni časa Lonec, dve skodelice kvinoje in štiri skodelice vode. Zavrite in kuhajte do 10 minut na zmernem ognju. Ohlajeno postavite v hladilnik in jo uporabljajte skozi ves teden: z oreščki in mandljevim mlekom je odlična za zajtrk, kot prilogo za kosilo ali na vrhu solate za večerjo.

2. Ledeni zeleni čaj
Kaj si lahko v vročih dneh želite bolj kot vrč ledenega čaja z meto in limono? Čaj preprosto skuhajte, ohladite, dodajte meto in limono, ter postavite v hladilnik. Naslednjič ko ga boste odprli, boste spoznali, da niste lačni, le žejni te osvežilne pijače. Kajti na žalost velikokrat lakoto zamenjujemo z žejo.

3. Jajca
Ste naveličani jabolka ali kosa kruha z namazom, ko pride čas za malico? Jajca so super živilo, saj so enostavna za pripravo, v hladilniku ostanejo nekaj dni, poleg tega so še polna beljakovin in nizko kalorična.

4. Oves
Namočite ¼ skodelice ovsenih kosmičev v mandljevo mleko in pustite čez noč. Zjutraj dodajte pol banane, žličko chia semen in cimet. Kombinacija vlaknin in beljakovin vam bo dala energije, ki jo potrebujete za začetek dneva.

Želim si zdravo malico, a kaj ko ni časa25. Surova zelenjava
Narežite si korenje, zeleno, brokoli, cvetačo, papriko in drugo zelenjavo, ki jo imate radi ter jo dajte v skledo. V hladilniku zdrži nekaj dni in je preprosto pri roki za solate, zelenjavne omake ali kar surova –takšna je super hranljiva.

6. Pečena zelenjava
Vašo ljubo zelenjavo kot npr. cvetača, brstični ohrovt, bučke ipd. dajte v pekač, potresite z zelišči in dodajte nekaj olivnega olja. Pecite na 200°C da rahlo se zapeče. Uporabite jo lahko zjutraj v omleti ali odnesete s sabo na delo za malico.

7. Pripravljena solata
Ne le peresa zelene solate, dodajte špinačo, liste rdeče pese, rukolo, narezan paradižnik, kumare, koruzo, fižol, piščanca, mozzarelo ipd. V hladilniku počaka 2-3 dni in potrebuje le še solatni preliv, da bo kosilo, malica ali večerja pripravljena.

PRISPEVEK PRIPRAVILA: Lucija S.

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek