Jajca – polnovredna hrana z neprecenljivimi učinki

Oceni objavo z 1 do 5:
(0)
Št. ocen: 0

Jajca so živilo, ki ima veliko prehransko vrednost in vsebuje vse hranilne snovi, ki jih naše telo potrebuje. Med osnovnimi živili so že od začetkov civilizacije in so vsestransko uporabna. Kljub temu, da je večkrat govora o tem, da so sovražnik našega ožilja, to ne drži popolnoma, saj imajo na naše telo neprecenljive pozitivne učinke. Uživana v mejah normale, našemu telesu zagotavljajo ogromno vitaminov in pomembnih hranil.

  • Izboljšujejo zdravje srca.
  • Uravnavajo počutje.
  • Spodbujajo budnost.
  • Izboljšujejo zdravje živcev in možganov.
  • Dvigujejo nivo energije.
  • Podpirajo adrenalne žleze.

Malo živil je tako bogatih z glavnimi hranili kot so jajca, visok nivo proteinov pa ne le uravnava krvni sladkor, temveč tudi zagotavlja dober vir vzdržljive energije. Bogata so z vitaminom B, ki podpira živčni sistem. Jajca so nedvomno ključni del katere koli antistresne diete.

Bogata so z:

  • Triptofanom, ki regulira počutje in spodbuja spanec.
  • Tirozinom, ki zagotavlja mentalno aktivnost in koncentracijo.
  • Proteini, ki spodbujajo vsesplošno zdravje in pomagajo stabilizirati krvni sladkor ter energijski nivo.
  • Antistresnim vitaminom (pantotenično kislino), ki podpira adrenalne žleze.

Jajca lahko uporabimo v:

  • Rahlo kuhanih omletah, polnjene s špinačo in gobicami.
  • Kot kuhana jajca.
  • Zakrknjena postrežena z dimljenim lososom in polnozrnatim toastom.
  • Popečena z nasekljanim paradižnikom in čilijem za hranljiv mehiški zajtrk.
  • Vmešana in zavita v tortiljo za lahek obrok.
  • Kuhana in zmešana z malo jogurta, postrežena na postelji zelene solate ali kosu polnozrnatega kruha.

Poglej si še recept za pečena jajčka s kvinojo TUKAJ.

Napisala: Malinca Natalija (Povzeto po knjigi Eat yourself calm)

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek