10 TOP izdelkov za zdravo kuhinjo

Oceni objavo z 1 do 5:
(4.7)
Št. ocen: 3

Hrana predstavlja gorivo za naše telo, ki ne more delovati, če ne dobi ustreznih hranil za normalno delovanje in ustvarjanje novih celic, kar pomeni, da smo to, kar jemo. Pripravila sem ti seznam 10 izdelkov, ki jih mora imeti vsaka zdrava kuhinja in tudi recepte, kako jih uporabiti.


1.      PIRINA POLNOZRNATA MOKApirina moka
Zakaj je bolj zdrava od pšenične?  Pirina polnozrnata moka namreč vsebuje več beljakovin in manj kalorij. Bogata je z dietnimi vlakninami, vitamini skupine B, vitamine D, E, A in veliko mineralov kot so železo, baker, fosfor, magnezij, cink, kobalt.
Uporaba:  Za piškotke, fino pecivo, domač kruh, testenine, palačinke.
Namig: Pirine palačinke z rožičevim namazom in malinami


2.       KOKOSOVO OLJE
Deviško hladno stiskano kokosovo olje vsebuje pomembne nasičene maščobe, ki telesu zagotavljajo odličen vir energije. Obenem pa pomaga izboljšati delovanje imunskega sistema, deluje proti virusom, pomaga pri glivičnih obolenjih, pozitivno vpliva na razmerje holesterola v krvi ter pomaga pri normalizaciji nivoja telesnih maščob in teže.
Uporaba: Kot dodatek k sladicam, smoothie-jem, namazom in omakam, za peko, cvrtje ali kuhanje, saj je olje zelo stabilno pri visokih temperaturah. Odlično je tudi kot maska za lase ali krema za kožo, saj jo navlaži in deluje protivnetno. 
Namig: Presna sladica z banano in robidami


3.      KOKOSOV SLADKORkokosov-sladkor
Kokosov sladkor
je posebna specialiteta nežnega karamelnega okusa in je odlično sladilo za vse, ki se zavedajo zdrave in uravnotežene prehrane, saj olajša nadzor nad težo. Pridobiva se iz nektarja cvetov kokosovih palm. Kokosov sladkor je sestavljen iz saharoze, glukoze, fruktoze in drugih vrst sladkorja. Tudi diabetiki tipa II ga lahko vključijo v svojo prehrano, saj dopolnjuje prehrano z nizkim glikemičnim indeksom. Malincam priporočamo tudi druge zdrave sladkorje: ksilitol- brezovo sladilo, stevia, yacoon.
Uporaba: Enako kot ostale sladkorje. Posladil bo tople in hladne jedi, napitke in sladice. Tudi pri uporabi kokosovega sladkorja imejte v glavi zmernost.
Namig: Čokoladna torta z malinami


4.      MEŠANICA SEMEN 
Mešanica semen (sončnična, sezamova in lanena semena) je vsestranska pri kuhanju vaših dobrot.
*Sončnična semena so polna koristnih esencialnih maščobnih kislin, ki polepšajo videz kože, preprečujejo izgubljanje vode. Izboljšajo sestavo las, pomagajo pri luskavici, razpokanih stopalih in atipičnem dermatitisu.
* Sezamova semena
 vsebujejo 25% beljakovin, ob rednem uživanju preskrbijo telo tudi z dovolj vitamina B1 in vitamina E. Bogata so tudi z zdravimi, nenasičenimi  maščobami.
Laneno seme je živilo za zmanjševanje holesterola, uravnavanje krvnega pritiska, odpravljanje zaprtja, preprečuje bolezni srca in ožilja.
Uporaba: Semena bodo vaš kruh naredila ne samo bolj okusen, temveč tudi privlačnejši na pogled, predvsem pa bolj zdrav. Lahko jih dodate tudi solati, smoothie-jem ali kot osnovo za presne sladice. 
Namig: Jesenska juha iz hokaido buče


5.      PRESNI KAKAV 
Naraven presni kakav v prahu criollo (kralj med kakavovci) je temne barve, polnega okusa in ima nizko vsebnost maščob ter je poln antioksidantov in mineralov. Kakav v prahu je okusen in hranljiv dodatek jedem. Vsebuje pomembne aminokisline, ki v človeškem telesu dokazano spodbujajo kemične reakcije, ki vplivajo na ugodno počutje ter občutek sreče.  Pripomorejo k povečani sposobnosti koncentracije in pomnjenja.
Uporaba:  Kakav v prahu je zelo preprost za uporabo, saj ga lahko po žlicah dodajamo najrazličnejšim jedem, kot so smoothiji, pudingi, torte, čokolade, namazi, piškoti, sladoledi. Če si ga želimo pripraviti kot topel napitek, ga je najbolje zmešati z vodo, ker se samo v vodi vse sestavine raztopijo, kot je potrebno. Napitek deluje tudi kot poživilo.
Namig: Domača čokolada s pistacijami


Red dried goji berries6.      GOJI JAGODE
Rdeči sadeži goji jagod (imenovane so tudi volčje jagode) spominjajo na šipek, okus pa je podoben brusnici, so prava zakladnica zdravja. Vsebujejo veliko antioksidantov, vitaminov, aminokislin in drugih aktivnih učinkovin, ki pomagajo premagovati številne zdravstvene težave in učinkovito pripomorejo pri uspešnem izgubljanju telesne teže.
Uporaba: Na dan je priporočeno zaužiti 10 g suhih plodov, kaj je približno eno prgišče. Lahko jih uživate same kot prigrizek ali pa z drugo hrano, na primer z žiti, musliji, jogurti, pudingi, sadnimi napitki, sokovi ali oreščki. Uporabljate jih lahko tudi za peciva.
Namig: Smoothie- breskev-goji jagode


7.      HIMALAJSKA SOL 
Roza himalajska kristalna sol ima bogato mineralno sestavo, ki vključuje 84 elementov kot so kalcij, železo, magnezij, kalij, železo in druge. Redno uživanje himalajske soli našemu telesu zagotavlja bistvene minerale in podpira pravilno absorpcijo hrane, odpravlja toksine, skrbi za ravnovesje Ph vrednosti našega organizma, normalizira krvni tlak in povečuje prekrvavitev.
Uporaba: Himalajsko sol uporabljamo namesto običajne soli – v enakem razmerju.
Namig: Ohrovtov čips


8.      OVSENI KOSMIČI 
Ovseni kosmiči so polni antioksidantov. Po zaslugi balastnih snovi in nenasičenih maščobnih kislin v ovsenem zrnu zmanjšujejo raven skupnega holesterola v krvi. Zaradi velike vsebnosti vlaknin so ovseni kosmiči idealni pri shujševalnih dietah, poleg tega pa urejajo prebavo in spodbujajo izločanje vode. Ker čistijo debelo črevo, zmanjšujejo tveganje za nastanek raka na debelem črevesu. Obenem so odličen vir kompleksnih ogljikovih hidratov: porcija za zajtrk vas bo ves dan oskrbovala z energijo. Ovseni kosmiči vsebujejo pomembne vitamine in minerale, kot so fosfor, kalij, mangan, selen, folna kislina, vitamin E in železo, poleg tega pa so najbogatejši žitni vir kalcija.
Uporaba: Kot samostojen zajtrk,  pri peki peciv, mafinov, polpetov ali kot dodatek k juham.
Namig: Bananini ovseni kosmiči z grškim jogurtom


9.      ČAJ POPROVE METE 
Čaj z okusom poprove mete  je osvežilni napitek. Čaj poprove mete uporabljamo pri jetrnih in želodčnih obolenjih. Pomaga pri nervozi, slabemu spancu, glavobolu in celo migreni.
Uporaba: Za pripravo kar najboljše skodelice čaja vedno uporabite svežo vodo, čajno vrečico prelijte z vrelo vodo. Priporočamo, da jo namakate 2 - 5 minut.  



6070532710.   PIRINE TESTENINE
Testenine so v vsakdanji kuhinji večkrat na meniju, zato vam predlagam, da zamenjate običajne iz pšenične moke za bolj zdravo različico iz pire.
Uporaba: Priloga k zelenjavnim in mesnim jedem.
Namig: Testenine bolognese


Vse izdelke lahko najdeš spodaj. 


 


 


 

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek