zapri

Brezplačna poštnina za vsa naročila ❤ Preveri >>>

Košarica
slovenian

Tinca Malinca
ti vedno z veseljem pomaga in svetuje!

info@malinca.si

051 244 557

Zdravo hujšanje

 


Preberi si 5 najpogostejših napak pri prehrani v času zdravega hujšanja: 

  1. Uživamo premalo in preobilne obroke. Predlagam 4 do 5  manjših obrokov dnevno, ki jih enakomerno razporediš čez dan. 2 uri pred spanjem ne uživaj hrane. 
  2. Spijemo premalo tekočine. Predlagam minimalno 0,3 l vode ali nesladkanega čaja na 10 kg telesne teže dnevno.
  3. Uživamo preveč ogljikovih hidratov – s tem mislim predvsem na sladkor. V času hujšanja je pomembno, da se izogibate žitom (kruh), prevelikim količinam sadja, krompirju, rižu in vsem sladkarijam. Priporočam, da se odločiš za sladilo brez kalorij - stevio ali eritritiol.  
  4. Uživamo premalo beljakovin in vlaknin. V prehrano vključi piščanca, ribe, jajca, tofu, pusto skuto, zelenjavo, oreščke in beljakovine v obliki prahu. Prav tako je potrebno vključiti živila z veliko vlaknin - psilium, ovsene kosmiči ali kašo, jagodičevje, laneno seme, lečo, brokoli, špinača, korenje, zelje.
  5. Uživamo premalo maščob. Predvsem omega 3 maščobne kisline. Te običajno najdemo v raznih oreščkih (mandlji, lešniki) in semenih (lanenih, chia, konopljinih) ali v morski hrani. 

Pri hujšanju ni pomembno le-to, da zaužijete manj kalorij, ampak da začnete dolgoročno spreminjati odnos do hrane in se začnete zdravo, zmerno prehranjevati, tako da to počasi postane način življenja. 

Če želiš izvedeti še več o zdravi prehrani, zdravem hujšanju in preizkusiti kako deluje trening za izgubo odvečne maščobe, sem zate pripravila 4 brezplačne e-knjižice, ki si jih lahko preneseš s klikom TUKAJ. 

loading artikli se nalagajo
Vsi artikli so prikazani.
Potrebuješ mojo pomoč? Pošlji mi svoje vprašanje
Pošlji mi svoje vprašanje in odgovor dobiš v najkrajšem možnem času na tvoj email.