zapri

NE SPREGLEJ! Izkoristi akcijske cene Pura Vida zapestnic :)

Košarica
slovenian

Tinca Malinca
ti vedno z veseljem pomaga in svetuje!

info@malinca.si

051 244 557

Zdravo hujšanje

 


Preberi si 5 najpogostejših napak pri prehrani v času zdravega hujšanja: 

  1. Uživamo premalo in preobilne obroke. Predlagam 4 do 5  manjših obrokov dnevno, ki jih enakomerno razporediš čez dan. 2 uri pred spanjem ne uživaj hrane. 
  2. Spijemo premalo tekočine. Predlagam minimalno 0,3 l vode ali nesladkanega čaja na 10 kg telesne teže dnevno.
  3. Uživamo preveč ogljikovih hidratov – s tem mislim predvsem na sladkor. V času hujšanja je pomembno, da se izogibate žitom (kruh), prevelikim količinam sadja, krompirju, rižu in vsem sladkarijam. Priporočam, da se odločiš za sladilo brez kalorij - stevio ali eritritiol.  
  4. Uživamo premalo beljakovin in vlaknin. V prehrano vključi piščanca, ribe, jajca, tofu, pusto skuto, zelenjavo, oreščke in beljakovine v obliki prahu. Prav tako je potrebno vključiti živila z veliko vlaknin - psilium, ovsene kosmiči ali kašo, jagodičevje, laneno seme, lečo, brokoli, špinača, korenje, zelje.
  5. Uživamo premalo maščob. Predvsem omega 3 maščobne kisline. Te običajno najdemo v raznih oreščkih (mandlji, lešniki) in semenih (lanenih, chia, konopljinih) ali v morski hrani. 

Pri hujšanju ni pomembno le-to, da zaužijete manj kalorij, ampak da začnete dolgoročno spreminjati odnos do hrane in se začnete zdravo, zmerno prehranjevati, tako da to počasi postane način življenja. 

Če želiš izvedeti še več o zdravi prehrani, zdravem hujšanju in preizkusiti kako deluje trening za izgubo odvečne maščobe, sem zate pripravila 4 brezplačne e-knjižice, ki si jih lahko preneseš s klikom TUKAJ. 

P.s.: Spodaj sem ti pripravila seznam 33 izdelkov, ki ti bodo v pomoč pri zdravem hujšanju in jim znižala cene do 31.5.2017.

loading artikli se nalagajo
Vsi artikli so prikazani.
Potrebuješ mojo pomoč? Pošlji mi svoje vprašanje
Pošlji mi svoje vprašanje in odgovor dobiš v najkrajšem možnem času na tvoj email.