Pokovka - zdrav prigrizek in ne razvada, ki dviga kilograme

Oceni objavo z 1 do 5:
(0)
Št. ocen: 0

Pokovka je polnozrnat prigrizek, za katerega prepogosto mislimo, da je kaloričen, redilen in nezdrav za naše telo. Predvsem je priljubljena na zabavah, na kavču pred televizijo ali ob dobrem filmu v kinu. Pomembno pa je, kako pokovko pripravimo in uživamo, da jo lahko uvrstimo med zdrave prigrizke, ki vsebujejo veliko antioksidantov, vlaknin in vitaminov.

Pozitivne lastnosti pokovke:

  • Spodbuja zdravo prebavo.
  • Uravnava krvni sladkor.
  • Ščiti pred boleznimi povezanimi s stresom.
  • Dviga nivo energije.

Neverjetno, pokovka vsebuje več antioksidantov kot sadje ali zelenjava in je kot polnozrnato živilo odličen vir vitamina B, vlaknin, počasi sproščujočih karbohidratov in kvalitetnih proteinov. Paziti je potrebno le na sol in maslo, ki lahko dodata nepotrebne kalorije.

Pokovka je bogata z:

  • Polifenoli, rastlinskimi antioksidantnimi kemikalijami, ki ščitijo telo pred boleznimi in poškodbami povezanimi s stresom.
  • Ferulično kislino, ki ščiti proti raku, sladkorni bolezni, kardiovaskularim težavam in boleznim živčnega sistema.
  • Vlakninami, ki pripomorejo k zdravi prebavi in povečujejo absorbciji hranilnih snovi iz hrane.
  • Vitamini B, ki izboljšujejo živčne funkcije in pomagajo telesu bolj učinkovito proizvesti več energije.

Pokovko lahko uporabimo tudi za:

  • Solate in juhe namesto krotonov.
  • Poškropljeno z olivnim oljem in začijeno z malo himalajske soli in več črnega popra kot prigrizek.
  • Začinjeno s sesekljanimi svežimi zelišči kot so koper, koriander in peteršilj.
  • Za sladko razvajanje poškropimo z malo javorjevega sirupa in dodamo pest sesekljanih mandljev.
  • Potrosimo s cimetom ali ingverjem za dodatno boljši okus.
  • Zdrobimo in uporabimo kot sestavino za paniranje namesto drobtin ali moke.

Napisala: Malinca Natalija (Povzeto po knjigi Eat yourself calm)

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek