Ovsena moka in ovsena kaša

Oceni objavo z 1 do 5:
(5)
Št. ocen: 1

Oves najbolje uspeva v območjih z zmernim podnebjem in je med vsemi žitaricami najodpornejši na obilne padavine in visoke temperature. Vsebuje obliko topne vlaknine, ki se imenuje ovseni beta glukan in je skoncentriran še posebej v zunanjih slojih žitnih zrn. Beta glukani so posebej pomembni zato, ker je večina raziskav, ki so proučevala zniževanje holesterola koncentrirana okoli ovsenih beta glukanov. 

Oves vsebuje beta glukan in se mu zato pripisujejo številne pozitivne lastnosti v povezavi s prebavo in metabolizmom kot tudi pozitivni vplivi na njihovo zdravje in delovanje. 

Oves tako:

  • krepi izločanje prebavnih žlez
  • normalizira delovanja prebavnega trakta
  • pospešuje metabolizem
  • izboljšuje apetit
  • blagodejno vpliva na prebavo
  • pospešuje proces razstrupljanja telesa
  • uravnava sitost
  • pomaga pri hujšanju
  • ženskam pomaga pri težavah s sečili
  • uravna nivo holesterola

Ovsena kaša je primerna za pripravo zdravega in okusnega zajtrka ali kot priloga. Pomaga pri zmanjševanju holesterola, pomaga pri težavah s prebavo in metabolizmom. 

Ovsena moka je vsestransko uporabna in primerna tudi za peko kruha.

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek