Ovsena kaša in moka - razlika

Oceni objavo z 1 do 5:
(5)
Št. ocen: 1

OVSENA KAŠA 
Ovsena kaša predstavlja idealni zajtrk, saj zaradi visok vsebnosti vlaknin in beljakovin dobro nasiti. Vsebnost vlaknin tudi dokazano znižuje krvni sladkor kot tudi holesterol.
Kaša je bogata z železom, magnezijem ter kalcijem zato s tem pripomore k zdravim kostem, izboljšani krvni sliki in boljšemu delovanju živčevja in mišič. Poleg dolgotrajnega občutka sitosti je ovsena kaša odlična tudi zato, ker nudi konstanten vir energije ter spodbuja presnovo.

OVSENA MOKA 
Ovsena moka  znižuje holesterol ter tveganje za srčne bolezni, znižuje krvni tlak ter tveganje za diabetes tipa 2. Vsebuje veliko magnezija, selena, cinka, vitamina E, ter spodbuja prebavo. Strokovnjaki priporočajo ovsene jedi za prehrano ob pomanjkanju energije, umski preobremenitvi, tesnobnosti, depresijah in pri nespečnosti. Ovsena moka je kot dodatek primerna za izboljšanje prehranske vrednosti kruha in ugodno vpliva na prebavila. Oves med drugim vsebuje pomembne minerale, vitamine B, D in E, karotene in beljakovine. 

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek