Obvladajte lakoto s hrano, ki zavira tek!

Oceni objavo z 1 do 5:
(5)
Št. ocen: 1

ObvladajteŽelite izgubiti kakšen odvečen kilogramček? Potem se na žalost ne boste mogli izogniti manjšemu vnosu kalorij v svoje telo.


Ne naredite pa napake pri pripravi jedilnika, ob katerem boste kar naprej lačni, saj bo to imelo usodne posledice na vaše rezultate.


Ste vedeli, da lahko apetit ukrotite z določeno vrsto živil? V nadaljevanju vam bomo zaupali, s katero hrano lahko prelisičite svoje možgančke in utišate kruleči želodček, ne da bi pri tem pohrustali odvečne kalorije.


Živila, ki vsebujejo veliko vlaknin, vode in zraka imajo na splošno manj kalorij kot druga živila, vam napolnijo želodec ter dajo občutek sitosti. Jemo pa tudi z očmi: zato bo pomagalo tudi to, da pred seboj vidite krožnik poln hrane (skleda solate, poln krožnik bistre juhe, …), zaradi česar ne boste imeli občutka, da stradate.


Čas je za stročnice
Čičerika, leča in fižol so superživila, ki kar pokajo od beljakovin, vsebujejo pa tudi veliko vlaknin. antioksidantov, železa in vitaminov skupine B. Ukrotite svoj apetit tako, da jih pogosto naložite na svoj krožnik.

Jabolko na dan, odžene zdravnika (in odvečne kilogramčke) stran
Približno pol ure pred obrokom pohrustajte jabolko. Voda in vlaknine, ki ga to sadje vsebuje, vas bodo nasitile, zato boste pri kosilu ali večerji boste pojedli manj. Dokazano! Mmm, kako se prileže slasten avokado. Sestavine avokada pošiljajo signale možganom, da ste siti. Pri obroku zato pojejte tudi polovičko avokada, ki vas bo nasitil do večerje, vi pa se boste zlahka odpovedali vsem skušnjavam, da vmes še kaj (nezdravega) prigriznete).

Kurja juhica ni dobra le za dušo ali prehlad
Uspešno se spopade tudi s prevelikim apetitom. A ne le kurja, skodelica katerekoli nizkokalorične, bistre juhe bo uspešno opravila svojo nalogo. Tekočina bo zapolnila prostor v želodcu, zato boste manj lačni.

Oreščki niso samo za veverice ;) ...
Poleg tega, da so slastni, vas bodo tudi zapolnili. Strokovnjaki pravijo, da so oreščki darilo narave za kontrolo apetita, saj so bogati z nenasičenimi maščobnimi kislinami, beljakovinami in vlakninami. Ne pretiravajte s količino!

Sirotkini proteini pridejo še kako prav
Namesto ogljikohidratnega napitka si raje privoščite napitek iz sirotke. Svetujemo vam, da si par uric pred obrokom pripravite okusen smuti s sirotko v prahu, ki naj bi bila med beljakovinami, ki nasitijo, na častnem prvem mestu.

Ovseni kosmiči
Ovseni kosmiči vas bodo nasitili bolje ter za daljši čas kot katerikoli druge žitarice, ki vas vabijo iz polic trgovin. To pa zato, ker je oves zelo bogat z vlakninami in beljakovinami. Temna čokolada Temna, grenka čokolada signalizira telesu, naj zavre apetit. Poleg tega vsebuje tudi stearinsko kislino, ki upočasni prebavo in vam pomaga s tem, da se dalj časa počutite siti.

Voda, voda, voda
Pred obrokom popijte kozarec ali dva vode.

Je sploh še potrebno kaj dodati?


PRISPEVEK PRIPRAVILA: Monika M.

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek