Napake pri vadbi, ki vam preprečujejo, da bi dosegli svojo sanjsko postavo

Oceni objavo z 1 do 5:
(5)
Št. ocen: 1

Dolga kardio vadba

Kardio vadba je dobra za vaše srce, vendar je pri tej obliki vadbe pomembno da poznate svoje omejitve. Predolga kardio vadba lahko ima negativne vplive na vaš kardiovaskularni sistem. Najpomembnejše pri tej obliki vadbe je da NE pretiravate in ostanete v okviru svojih zmožnosti.

Nizkokalorična dieta

Nizkokalorične diete so načeloma zdrave in upočasnjujejo staranje srca in preprečujejo bolezni ožilja. Vendar pa takšne diete vključujejo zelo majhne vrednosti maščob, med vadbo pa ravno te, poleg beljakovin in ogljikovih hidratov najbolj porabljamo. Priporočamo vam, da uživate predvsem zdrave maščobe, ki jih najdemo v lososu in avokadu.

Športne pijače z elektroliti

Pijače z elektroliti lahko vašemu telesu naredijo več škode kot koristi, še posebno, če jih zaužijemo po zelo napornih vadbah. Razlog za to je, da poleg mineralov vsebujejo tudi zelo velike količine sladkorjev. Naše telo je po naporni vadbi izžeto in nikakor ni primerno, da ga napolnimo z nezdravimi sladkorji. Če nimate strokovnih izkušenj ali pomoči katero pijačo izbrati, se je takšnih pijač bolje izogibati.

Med vadbo ne pijete tekočine

Veliko ljudi med vadbo ne pije ali pa na to preprosto pozabi. Intenzivna vadba povzroča izgubo telesnih tekočin, zato se opomnite in vsake toliko popijete nekaj vode.

Večji obroki

Redna vadba ni izgovor, da lahko pojeste več. Najboljše rezultate še vedno da redna vadba in uravnotežena prehrana. Zato se izogibajte praznim kalorijam, ki jih najdemo v hitri hrani. Vedno se opomnite da je 1 ura intenzivnega treninga v telovadnici enaka porabi približno 500 kcal.

Telovadba na prazen ali poln želodec

Nobena izmed teh dveh možnosti ni zdrava za nas. Če telovadite na prazen želodec vas lahko med vadbo premaga utrujenost in niste sposobni dokončati. Strokovnjaki priporočajo obrok 2 uri pred vadbo. Ta časovni okvir omogoča najbolj uspešno in produktivno vadbo.

Savna ali kopel takoj po vadbi

Savna ali kopel takoj po vadbi nista nikoli dobra ideja. Med vadbo namreč izgubite veliko telesnih tekočin in vaš krvni tlak naraste. Vaše telo ne rabi veliko da se lahko hitro pregreje. Priporočamo, da najprej popijete nekaj vode in se na hitro stuširate.

Ne vzamete si časa za ohlajanje telesa

Po vadbi si vedno vzemite nekaj časa, da se vaše telo postopoma ohladi. Ta čas lahko izkoristite za kakšne lahke raztezalne vaje, ki bodo tudi ugodno vplivale na vaše mišice in preprečile bolečine v naslednjih dneh.

Vsakodnevna vadba

Redna vadba in zdrava prehrana sta vsekakor ključ do uspeha. Vendar redna vadba ne pomeni tudi vsakodnevna. Tako kot vaše telo potrebuje vadbo, potrebuje tudi počitek. Vedno si privoščite kakšen dan počitka po vadbi, zagotovite si dovolj spanca in kvalitetne hrane.

PRISPEVEK PRIPRAVILA: Malinca

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek