Hrana, ki pomaga k lepi, zdravi in sijoči koži

Oceni objavo z 1 do 5:
(3.7)
Št. ocen: 3

Zdravje kože se prične od znotraj. Poglej si seznam živil, ki jih moraš vključiti v vsakodnevno prehrano, da bo tvoja koža lepa in zdrava.

  • Avokado: ščiti telo pred škodljivi vplivi iz okolja, vsebuje veliko naravnih maščob, vitamina E in antioksidantov
  • Črna čokolada (velja le za čokolado z najmanj 80% kakava) je bogat vir antioksidantov in maščobnih kislin
  • Oreščki: nadomestijo pomanjkanje mineralov kot so cink in selen
  • Losos: odličen vir omega 3 maščobnih kislin, ki delujejo proti vnetjem, gubam in aknam, poskrbi tudi za hidracijo lasišča
  • MSM: mineral lepote je naravna oblika organskega žvepla, ki je eden najpomembnejših elementov v telesu. Po enomesečnem uživanju so vidni učinki na koži, laseh in nohtih.
  • Kokosovo olje: eno najbogatejših virov nasičenih maščobnih kislin ter bogat vir vitamina E
  • Zeleni čaj: njegovi listi ščitijo kožo pred UV sevanji in popravljajo poškodovane celice
  • Semena: semena je nujno potrebno vključiti v vsakodnevno prehrano, saj so bogata s selenom, vitaminov E in omega 3 maščobnimi kislinami.
  • Špinača: bogat vir vitaminov in antioksidantov, ki kožo čisti od znotraj
  • Rdeča paprika: bogata je s kartenoidi, pospešuje cirkulacijo krvi, za mladostno in svežo kožo
  • Papaja: vsebuje veliko beta-karotena in preprečuje vnetja ter nastanek aken
  • Korenje: izvrsten vir vitamina A in odlična preventiva proti aknam in podkožnim mozoljem
  • Temno jagodičevje: borovnice in robide vsebujejo veliko vitamina C
  • Kurkuma: deluje protivnetno in spodbuja izgradnjo novih celic
  • Ribe in morski sadeži: ribe vsebujejo veliko beljakovin in tako pospešijo naravni proces zdravljenja kože
  • Ovseno mleko: pretirano uživanje mlečnih izdelkov povzroča nastanek aken, zato ga zamenjam z ovsenim mlekom
  • Olivno olje: pomaga pri upočasnitvi procesa staranja in kožo ščiti pred učinki sonca
  • Paradižnik: najboljši vir likopena, ki upočasnjuje proces staranja – velja za skuhan paradižnik

PRISPEVEK PRIPRAVILA: Malinca Ana H.

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek