Celulit - sovražnik skoraj vsake ženske

Oceni objavo z 1 do 5:
(5)
Št. ocen: 1

Celulit - sovražnik skoraj vsake ženskeCelulit je nadloga, s katero se srečujemo predvsem ženske. Zanimivo je, da ni povezan s telesno težo, saj ga imajo tudi suhice.


Zato ni čudno, da naj bi ga imelo okrog 90% žensk, in sicer predvsem na zadnjici, stegnih, bokih in trebuhu. Pri nekaterih je bolj razvit in je viden že brez pritiska na kožo, medtem ko je pri drugih šele v procesu začetnega nastajanja in je opazen šele, če s prsti pritisnemo na kožo. Ker se na koži odraža z luknjicami, ga primerjamo s pomarančno skorjo, ki je prav tako nagubana.


Na njegov nastanek vpliva več dejavnikov - med njimi so pomembni zlasti genetika, življenjski slog in prehrana. Najprej nas zmoti njegova fizična oblika, saj si vsaka ženska želi imeti lepo in napeto kožo. Toda v resnici je celulit mnogo več kakor samo estetska težava, pravzaprav gre za kronično degenerativno vnetje, ki povzroča težave s presnovo, prekrvavitvijo in poškodbe vezivnega tkiva.


Obenem je celulit zelo moteč dejavnik, ki se ne odraža samo fizično, temveč ima lahko tudi psihične posledice, saj deluje na posameznikovo samopodobo. Na dedno zasnovo ne moremo vplivati, lahko pa spremenimo način življenja. Za uspešen boj s celulitom moramo upoštevati nekaj ključnih pravil:



  • izogibajmo se alkoholu, kajenju in stresu, ki še bolj pospešujejo njegov nastanek;

  • živimo bolj aktivno in dnevno vsaj 30 minut namenimo športni aktivnosti;

  • ne nosimo ozkih oblačil, saj ovirajo prekrvavitev, ravno slaba cirkulacija pa povzroča nastanek celulita;

  • redno se masirajmo (z anticelulitno kremo, oljčnim ali sezamovim oljem in himalajsko soljo);

  • poskrbimo za zdravo prehrano - izogibajmo se maščobam in sladkorju.


Ravno zdrava prehrana je ključnega pomena v vojni s celulitom. Zaradi tega se priporoča uživanje: sadja, bogatega z vitamini in/ali vodo, kot so recimo agrumi, banane in lubenice; nadalje zelene in listnate zelenjave (stročnic in kapusnic), ki je polna vlaknin, kumar, ki imajo v sebi veliko vode; lanenih semen, ker spodbujajo tvorbo kolagena; piščančjega mesa, ki je manj mastno in rib. Sadje se tako zelo priporoča zato, ker vsebuje poleg vitaminov še antioksidante, ki nevtralizirajo proste radikale v telesu in pripomorejo k obnovi poškodovanega tkiva.


Na koncu pa ne pozabimo, da je vojna proti celulitu vnaprej izgubljena, če ne pijemo zadostnih količin vode, tj. Vsaj 8 kozarcev na dan. Zato odslej vsak kozarec vode popijmo s posebnim užitkom!


PRISPEVEK PRIPRAVILA: Sanja B.

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek