Banane – prva pomoč pri stresu

Oceni objavo z 1 do 5:
(5)
Št. ocen: 1

Stres imenujemo tudi bolezen moderne dobe, ker pušča velike posledice na naše zdravje.  Med njimi je eden od glavnih škodljivih učinkov ta, da pospešuje naš metabolizem pri čemer v našem telesu upada vsebnost kalija. Pri tem so hitra in učinkovita rešitev banane. Banane so učinkovit paketek poln energije, pomembnih hranilnih snovi, ki ohranjajo telo zdravo in v ravnovesju. Posebej so bogate mineralom kalijem, ki ga pogosto primanjkuje v naši vsakodnevni prehrani. Kalij pa je pomemben predvsem za zdrav živčni sistem in uravnoveženo razpoloženje. Poleg tega pa normalizira bitje srca, sodeluje pri prenosu kisika v možgane in regulira optimalno količino vode v telesu.


Zakaj so banane tako dobre? banana in stres



  • bogate so s kalijem

  • vsebujejo esencialno aminokislino triptofan

  • bogate so z vlakninami

  • vsebujejo veliko vitamina B6


Zakaj jih uživati?



  • ščitijo naš živčni sistem

  • izboljšujejo zdravje srca

  • Izboljšajo razpoloženje

  • nas umirjajo

  • dvigujejo nam energijo

  • Izboljšujejo našo prebavo

  • regulirajo raven sladkorja v krvi


Kako jih vključiti v vsakodnevno prehrano?


Lahko jih uživam samostojno ali kot dodatek  smoothiju, jogurtu, kosmičih, zdrobu. Iz njih si lahko pripravimo sadno solato, namaz, različna tako običajna kot presna peciva ali kruh. V kombinacijami z algami bodo znatno zboljšale okus smoothia.


Preprost in zdrav recept Smoothie z banano


Smoothie z banana in ovsenimi kosmiči:
* 1 banana
* 2 žlici ovsenih kosmičev
* 1 dl kokosovega mleka
* 1 dl vaniljevega jogurta
* ščepec cimeta in vanilije v prahu


Vse sestavine skupaj izmiksamo v blenderju in postrežemo ohlajeno.


Več receptov z bananami si lahko pogledaš TUKAJ

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek