7 hitrih in zdravih zajtrkov

Oceni objavo z 1 do 5:
(0)
Št. ocen: 0

Tudi ti zjutraj prestavljaš budilko za pet minut in vstaneš pol ure po prvem zvonjenju?

Te že vidim, kako nato v naglici zapustiš stanovanje, mogoče dostaviš otroke v vrtec in šolo in ko prispeš v službo ugotoviš, da ti tam spodaj že pošteno kruli. Svojo lakoto nato tešiš s kavo ali pa z raznimi nezdravimi prigrizki, dokler končno ne dočakaš malice.

Tvoje telo je najbolj aktivno ravno med 6. in 9. uro zjutraj, saj mora takrat ponovno prebuditi vse ostale funkcije telesa. Če zajtrk izpustiš, se tvoje telo ne ''zažene'' in so posledično upočasnjeni vsi tvoji motorični in miselni procesi.

V teoriji je vsem vse kristalno jasno – zajtrk je najpomembnejši obrok dneva. A kaj, ko je njegova priprava tako zamudna, še posebej, če želiš, da je tudi zdrava, kajneda?

Verjemi, to vsekakor ni res. Naj ti dokažem.

Malince smo zate pripravile 7 hitrih in zdravih idej za zajtrke – za vseh 7 dni v tednu, ki ti bodo olajšale vsakodnevno razmišljanje ''kaj bi pa danes za zajtrk'' in te opomnile, kako pomembno je, da dneva ne začnemo lačni.

Prava izbira zajtrka je zelo pomembna, saj želiš, da te hrana napolni z energijo, ne pa še bolj utrudi. Torej, kaj zajtrkovati, da bo skok v nov dan hranilen in poln energije?

1. Zajtrk v kozarcu
Polnozrnati kosmiči so vedno super izbira, saj ti dajo veliko energije, zaradi obilice vlaknin pa pripomorejo k dolgotrajnemu občutku sitosti. Kosmičem lahko poljubno dodajaš suho ali sveže sadje, oreške, semena itd. Zajtrk v kozarcu si lahko pripraviš že večer prej in ga nato zjutraj samo poješ oz. ga vzameš kar s seboj v službo. Kakorkoli, njegova priprava ti ne bo vzela več kot 5 minut. Recept za hiter in zdrav zajtrk v kozarcu poišči tukaj.

2. Smoothie
Kaj praviš na tekoči zajtrk? Lahko ga spiješ doma ali pa si ga, tako kot jaz, odneseš v službo in ga srkaš vse do malice. Vzemi si 5 minut časa in pripravi brain food smoothie: v blenderju zmiksaj 1 banano, 2 dl mandljevega mleka in žličko brain food mix-a, mešanico 6 super živil, ki ti bo pomagala pri vsakodnevnem naporu, stresu in učenju. Popolna hrana za tvoje možgančke ;)

3. Skuta z naribanim jabolkom in cimetom
Ekspresen zajtrk, ki ti bo vzel zgolj 5 minut, beljakovine pa bodo poskrbele, da te bo tudi nasitil za dalj časa. Skuta je junakinja v proteinskem svetu in odlično nadomešča meso in jajca. Uporabi pusto skuto, ki ji dodaj naribano neolupljeno jabolko ter jed potresi s cimetom.

4. Grški jogurt s sadjem
Sadje z grškim jogurtom je idealen začetek dneva predvsem za tiste, ki zjutraj težko jedo. Sadje je odličen vir vitaminov, mineralov in vlaknin, grški jogurt pa ti bo nudil dolgotrajno energijo in preprečil napade lakote še pred malico. Sveže sadje nareži na poljubno velike kose in mu dodaj grški jogurt. Tvoj zajtrk bo pripravljen v 5 minutah.

5. Šmorn
V soboto izkoristi malenkost več jutranjega časa, a vseeno nič več kot 15 minut, za pripravo carskega praženca. Vanj lahko, poleg jajc, mleka in moke, zmiksaš tudi oreščke, semena, kakav ... Želiš dodatno dozo vlaknin? Potem nujno vključi tudi žličko psiliuma ali indijskega trpotca. Tvoja prebava ti bo vsekakor hvaležna.  

6. Jajca
Nedelja je čas za jajca. Jajca na oko ti bodo vzela natanko 3 minute. Medtem ko jih pripravljaš, popeci dva polnozrnata kosa kruha, nareži mozarello, paradižnik in/ali avokado. Vse skupaj položi na kruh in začini. Privoščiš si lahko tudi trdo ali mehko kuhana ali umešana jajca z zelenjavo in zelišči. V vseh primerih bo zajtrk pripravljen v manj kot 15 minutah. Zaradi visoke vsebnosti beljakovin te bo hitro nasitil, občutek sitosti pa bo trajal dlje časa.

7. Žitne rezine
Žitne rezine so super izbira za takrat, ko nimaš časa pripravljati zajtrka. To je pa verjetno skoraj vsak dan med tednom, kajneda? Pripraviš si jih med vikendom in jih potem zobaš cel teden. Hraniti pa jih je potrebno v zaprti stekleni posodi. Recept najdeš tukaj.

Želiš še več idej za zdrave in okusne zajtrke? Sledi tej povezavi.

Pa ne pozabi: ''Ne začni dneva lačen, ne izplača se. :)''

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek