5 nasvetov za krepitev imunskega sistema

Oceni objavo z 1 do 5:
(3)
Št. ocen: 2

1. Zdrava prehrana
Nezdrava in nekvalitetna hrana pomeni, da smo bolj dojemljivi za viruse in okužbe. Če želimo ostati zdravi, moramo jesti kakovostne beljakovine (jajca, ribe, piščanec, stročnice) in zdrave maščobe (ribe, oreščki, belo meso – predvsem omega 3).

Prav tako je pomembno, da uživamo hrano bogato z vitaminom C (limone, pomaranče, mandarine, camu camu, brusnice, paprika, brokoli, cvetača, kislo zelje) in antioksidanti (zeleni čaj,  ingver, med, temna čokolada, vso sadje).

Preveri izbor bio izdelkov iz Malincine shrambe, ki ti bodo pomagali okrepiti imunski sistem oziroma povrniti zdravje:

  • Bio immuno mix. Gre za mešanico medicinskih gob in ječmenove trave, ki krepi imunski sistem in mu nudi odlično oporo. Žlička na dan odžene vse prehlade stran! 
  • Bio ingver, ki je eden od najmočnejših rastlinskih antioksidantov.
  • Ameriški slamnik, ki povzroča povečano delovanje levkocitov (belih krvničk), ki so nujni za branjenje organizma pred tujki (virusi, bakterije), zato se ga uporablja pri prehladih, bolečinah v grlu, kašlju. 
  • Topel čaj z medom in limono.
  • Suhe brusnice in goji jagode kot dopoldanski prigrizek.
  • Sirupa za malčke in otroke - za lažje dihanje in za krepitev imunskega sistema

2. Gibanje
Da te ne prestrašim - to ne pomeni, da moraš vsak dan švicati v telovadnici. Dovolj je že 30 minut sprehoda ali hitre hoje dnevno. Preživljanje aktivnega časa na sončku te krepi tudi z vitaminom D, ki prav tako ščiti pred nadležnimi virusi.

3. Dovolj spanja in čim manj stresa
Če imate možnost, si zagotovite 8 ur spanja dnevno. Boljše spimo, če v spalnici ni prevroče – maksimalno 20 stopinj. Prav tako je pomembno, da hodimo spat sproščeni. Stres namreč zelo slabo deluje na imunski sistem. Nasvet: vsak dan pred spanjem si napiši eno pozitivno, lepo stvar, ki se ti je zgodila tisti dan. Super je prebrati za nazaj 365 lepih stvari, ki se ti zgodijo v letu. 

4. Topla oblačila in obutev
Pomembno je, da v mrzlih dneh ne pozabimo kape, šala in rokavic. Prav tako vedno poskrbite, da imate toplo in nepremočljivo obutev.

5. Savnanje
V zimskih mesecih priporočam savnanje vsaj 2x mesečno. Savna namreč krepi imunski sistem, izloča strupe iz telesa, niža krvni tlak, sprošča in odpravlja stres. Hkrati pa tudi čisti in pomlajuje kožo.

PRISPEVEK PRIPRAVILA: Malinca Nastja

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek