Koliko od teh 15 idej za sprostitev si že preizkusil/a?

Oceni objavo z 1 do 5:
(5)
Št. ocen: 1

V hitrem modernem tempu življenja si pogosto pozabimo vzeti nekaj minut časa dnevno zase in za osebno relaksacijo, sprostitev.

Naj se sliši še tako nemogoče, ampak 10 do 30 minut časa dnevno si mora vzeti zase. V tem času počnemo stvari, ki so nam ljube oz. ki nas sproščajo.

Spodaj najdeš seznam 15 idej za sprostitev. Koliko od teh si že preizkusil/a?

1. Naredi si piling celotnega telesa in se po tuširanju še na vlažno kožo namaži s svojo najljubšo kremo ali oljem. Jaz trenutno uporabljam piling z malinovimi peškami, drugače pa si ga največkrat pripravim kar sama. Recepte za domač piling najdeš TUKAJ.

2. 10 minut za kofetkanje.
Skuhaj si svojo najljubšo kavico ali pa si jo privošči v bližnjem lokalu. Z ekipo Malinc sem posnela video recept za odlično ledeno kavo z okusom kokosa – pokukaj recept s klikom TUKAJ

3. Zvečer, ko že vsi spijo v roke vzemi knjigo, pripravi si čaj, udobno se namesti in se potopi v branje dokler te ne ponese v sladki sen :) 

4. Vzemi si 10 minut časa zgolj za počitek na postelji ali kavču. Sredi dneva si skušaj priboriti 10 minut čiste tišine in samote, pa naj te mislijo ponesejo kamorkoli želijo. Predlagam, da jih preusmeriš na plažo ali v naravo.

5. Obleči se v športno opremo in si privošči kratek tek – predlagam 1km ali 2km počasnega tega in po koncu se boš počutila kot prerojena in polna energije.

6. Privošči si masažo hrbta. Na izbiro imaš dva opciji – prepričaš svojega dragega, da te zmasira ali pa greš na masažo hrbta v masažni salon v bližini. Jaz sem izbrala opcijo dve:)

7. Imaš doma banjo? Kopel bo prava izbira – pa ne pozabi na mehurčke, dišeča olja ali rožne cvetove. Mogoče si zraven privoščiš še 1 dcl rujnega ;)

8. Pripravi si masko za obraz. Jaz prisegam na glineno masko, ki je primerna za vse tipe kože.Glina je zaradi izjemne vpojne moči učinkovito sredstvo za vzpostavljanje kožnega ravnovesja, saj iz kože povleče toksine, nečistoče in poskrbi za zdrav in svež videz kože.

9. Med vikendom, ko imamo več časa zase uživanje, si privošči ogled svoje najljubše nadaljevanke oz. nanizanke. Med moje TOP sodijo: House of Cards, Suits, Grey Anatomy, Queen of the south, Dexter, …

10. Privošči si večerni sprehod naravi, gozdu, ob jezeru, … Čisto sama s svojimi mislimi.

11. Privošči si 10 minutno meditacijo. Jaz imam kar na telefonu aplikacijo za meditiranje in si prižgem kratek 10 minutni program, se uležem, sprostim, diham in uživam.

12. Smej se :) Ne velja zastonj rek, da je smeh pol zdravja, saj to kot pribito drži. Raziskave so namreč pokazale, da smeh sprosti telo, povečuje odpornost, sprosti endrofine in izboljša razpoloženje. Telo ne prepozna ali se smeješ iz srca ali prisiljeno, tako da je oboje ok :) Če se ne moreš smejati kar tako v prazno, si odpri kakšno spletno stran s šalami ali pa si poglej Malincin kolaž zabavnih misli o hujšanju >> KLIK, KLIK.

13. Koktejlčkanje! Pripravi si svoj najljubši koktejl. Moj je brez premisleka gin tonic v katerega dodam še svežo kumaro, poper in led ALI svež ingver, meto in led – božansko ti pravim.

14. Ples ob najljubšem komadu! Tega se jaz poslužujem, ko sem slabe volje. Na Youtube si naštimam komad Luis Fonsi - Despacito (zlajnano sej vem, ampak pri meni vžge), glasnost na ful in plešem, skačem po celem stanovanju, moja dva kosmatinca pa z mano :) To delam samo takrat, ko sem sama doma :P

15. Pregled slik iz leta 2016! Joj to je meni tako fajn – vsake toliko si zvečer vzamem čas in pregledujem slike iz preteklosti. Pred 3 meseci sem si kupila veliko belo platno, ga namontirala na steno in sedaj gor lepim slike, ki so mi ljube. 

Avtor: Malinca Nastja 

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek