Žita z zelenjavo in tofujem

Oceni objavo z 1 do 5:
(5)
Št. ocen: 3

SESTAVINE (za 2 osebi):
* pol žlice kokosovega olja
* pol manjše čebule ali 1 mlada čebula
* pest na kocke narezane jedilne buče
* košček svežega ingverja
* 1 korenček
* strok česna
* 2 večja lista ohrovta
* dimljen tofu
* praženi arašidi (2 žlici)
* kurkuma
* tajski curry
* čili
* himalajska sol
* 180 g rjavega riža ali drugega žita (v mojem primeru je mešanica riža, pire in ječmena)

OPIS POSTOPKA: Skuhamo riž. Na kokosovem olju prepražimo sesekljano čebulo. Dodamo na kocke narezano bučo, tofu, česen, korenček, ingver in na trakce narezan ohrovt. Na visoki temperaturi vse skupaj hitro prepražimo. Dodamo sol in začinimo s curryjem, kurkumo in čilijem. Na koncu dodamo še pražene arašide. Zmešamo z rižem in jed je pripravljena.

ČAS PRIPRAVE: 30 min
RECEPT PRIPRAVILA: Klara Šafarič

SESTAVINE (za 2 osebi): * pol žlice kokosovega olja * pol manjše čebule ali 1 mlada čebula * pest na kocke narezane jedilne buče * košček svežega ingverja * 1 korenček * strok česna * 2 večja lista ohrovta * dimljen tofu * praženi arašidi (2 žlici) * kurkuma * tajski curry * čili * himalajska sol * 180 g rjavega riža ali drugega žita (v mojem primeru je mešanica riža, pire in ječmena) OPIS POSTOPKA: Skuhamo riž. Na kokosovem olju prepražimo sesekljano čebulo. Dodamo na kocke narezano bučo, tofu, česen, korenček, ingver in na trakce narezan ohrovt. Na visoki temperaturi vse skupaj hitro prepražimo. Dodamo sol in začinimo s curryjem, kurkumo in čilijem. Na koncu dodamo še pražene arašide. Zmešamo z rižem in jed je pripravljena. ČAS PRIPRAVE: 30 minRECEPT PRIPRAVILA: Klara Šafarič Skuhamo riž. Na kokosovem olju prepražimo sesekljano čebulo. Dodamo na kocke narezano bučo, tofu, česen, korenček, ingver in na trakce narezan ohrovt. Na visoki temperaturi vse skupaj hitro prepražimo. Dodamo sol in začinimo s curryjem, kurkumo in čilijem. Na koncu dodamo še pražene arašide. Zmešamo z rižem in jed je pripravljena.
Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek