Prosene palačinke brez glutena

Oceni objavo z 1 do 5:
(5)
Št. ocen: 1

Prosene palačinke brez glutena SESTAVINE:  
2 lončka prosene moke
* riževo mleko
* malo vanilje v prahu
* ščep soli
* 2 žlički pecilnega praška
* 2 žlici mletih lanenih semen
* 2 žlički javorjevega sirupa
* sadje, marmelada ali kakšen drug namaz
* preliv
* olje za pečenje 
 
OPIS POSTOPKA: Zmešamo lanena semena s šestimi žlicami vode in postavimo v hladilnik za 10 min. V posodi nato zmešamo vse ostale sestavine. Dodamo še lanena semena in premešamo da dobimo ravno prav gosto maso. Spečemo in namažemo ter okrasimo po svojem okusu. Jaz sem tokrat dodala vroče gozdne sadeže, mandarino in grozdje.
Dober tek :). 


ČAS PRIPRAVE: 20 min
RECEPT PRIPRAVILA: Tjaša Grabar

SESTAVINE:  * 2 lončka prosene moke * riževo mleko * malo vanilje v prahu * ščep soli * 2 žlički pecilnega praška * 2 žlici mletih lanenih semen * 2 žlički javorjevega sirupa * sadje, marmelada ali kakšen drug namaz* preliv * olje za pečenje    OPIS POSTOPKA: Zmešamo lanena semena s šestimi žlicami vode in postavimo v hladilnik za 10 min. V posodi nato zmešamo vse ostale sestavine. Dodamo še lanena semena in premešamo da dobimo ravno prav gosto maso. Spečemo in namažemo ter okrasimo po svojem okusu. Jaz sem tokrat dodala vroče gozdne sadeže, mandarino in grozdje. Dober tek :). ČAS PRIPRAVE: 20 minRECEPT PRIPRAVILA: Tjaša Grabar Zmešamo lanena semena s šestimi žlicami vode in postavimo v hladilnik za 10 min. V posodi nato zmešamo vse ostale sestavine. Dodamo še lanena semena in premešamo da dobimo ravno prav gosto maso. Spečemo in namažemo ter okrasimo po svojem okusu. Jaz sem tokrat dodala vroče gozdne sadeže, mandarino in grozdje. Dober tek :). 
Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek