Intervju z Nino Strojnik

Oceni objavo z 1 do 5:
(0)
Št. ocen: 0

Spoznaj Nino Strojnik - najbolj gibčno osebo, ki jo poznam. Pozitivna, zabavna in še v super formo te spravi. Ima odlične online programe za raztezanje/streching, ki jih lahko izvajate doma. Več o njej pa si lahko prebereš v njenem intervjuju z Malinco.

  • Kako dolgo se že ukvarjaš s športom?

S športom se ukvarjam že od mladih nog. Pri sedmih letih sem začela trenirati ritmično gimnastiko.
Po 15 letih treningov in tekmovanj v ritmični gimnastiki, pa sem se podala v fitness vode.

  • Kdo te je navdušil za športne aktivnosti?

Za šport me je navdušila sestrična Jasna, ki se je takrat ukvarjala s športno gimnastiko. Vsak vikend
smo se z družino zbrali pri babici, kjer me je Jasna začela učiti gimnastične elemente kot so špaga,
mostovi, kolesa, itd. Z njeno pomočjo sem te osnovne elemente kar hitro osvojila. Tako sem se zelo
navdušila za nadaljnje resno treniranje gimnastike.

  • Koliko so pri športni dejavnosti pomembne naravne danosti in koliko trening?

Naravne danosti imajo pri profesionalnem športu kar velik pomen, sploh če ta šport zahteva veliko
mero gibljivosti. Tu imam v mislih ritmično in športno gimnastiko, balet, ples… Ko pa govorimo o
rekreativnem športu, naravne danosti niso tako pomembne. Naše telo je zelo prilagodljivo. Človek
lahko veliko natrenira, seveda pa je za to potrebna volja in dobršna mera vztrajnosti.
Vsak, ki se odloči in prične z vajami za izboljšanje gibljivosti, lahko doseže zavidljive rezultate. Enako
velja za moč. Tudi ženske lahko postanejo zelo močne, “ne da bi pri tem izgledale nabite”, če
seveda delajo ustrezno vadbo za moč.

  • Ali je pomembna starost, pri kateri začnemo trenirati?

Starost pri rekreativnem športu ni pomembna, nikoli ni prepozno začeti. Res pa je, da mora biti
vadba prilagojena trenutnim sposobnostim posameznika.

  • Kako pomemben je individualen pristop pri treningih posameznikov?

Invidualen pristop je pomemben pri začetnikih, ker ne poznajo pravilne izvedbe vaj in ne znajo
oceniti, koliko so sposobni, zato lahko hitro pride do poškodb. V fitnesu pogosto vidim nepravilne
tehnike izvedbe vaj in če se le da pristopim in popravim izvedbo, da ne bi vadeči utrpel nepotrebnih
poškodb. Ne glede na nivo športne pripravljenosti posameznika, je vedno dobro imeti nekoga ob
sebi, da te nadzoruje in motivira in po domace “brcne v rit”, da napreduješ :)

  • Kaj svetuješ začetnikom, ki se v svet treningov šele podajajo?

Vedno moraš začeti počasi in previdno izbrati vaje, saj tvoje telo ni navajeno na napore. Prvih nekaj
treningov bo težjih, ampak moraš vztrajati in hitro nato postane lažje in tudi musklfiber ne bo več
tako hud, oz ga boš imel/a redkeje. S pravilno izbiro vaj bodo rezultati hitreje vidni, kar ti bo dalo
motivacijo, da nadaljuješ s treningi in začneš v njih tudi uživati.

  • Kako pomembna je zate prehrana?

Prehrana je zelo pomembna, saj to kar ješ, to tudi si. Sama kar dosti pojem. Praviloma jem zdravo
hrano, predvsem veliko zelenjave in beljakovin. No ja, vsi pa se radi tudi posladkamo, sploh ženske.
Tu seveda izbiram kvalitetne izdelke. Zato so mi Malincini izdelki tako pri srcu in jih uporabljam vsak
dan.

  • Ali rada kuhaš?

Razen pripravljanja sladic, ne kuham rada. Pošteno povedano veliko rajši počakam, da Tom skuha
in mu ukradem hrano :)

  • Se je za lep športni rezultat treba pri hrani čemu odreči?

Mislim, da mora biti prehrana čim bolj raznolika, torej vse v mejah normale. Ne bi rekla, da se moraš
nečemu čisto odreči. Svetujem pa, da se nezdrava prehrana omeji in se uživa le v manjših količinah.

  • Kaj najraje ješ?

Sama si najraje pripravim kakšno kuhano oz. pečeno zelenjavo ali solato. Če pa grem ven jest pa
imam najraje burger (ne prepogosto!).

  • Katere hrane sploh ne maraš oz. ne ješ?

Ne maram morskih jedi.

  • Katera je tvoja najljubša sladica?

Trenutno obožujem Malincin browni, ki si ga velikokrat tudi sama pripravim doma.

  • Kateri je tvoj najljubši Malincin izdelek?

Zelo težko izberem najljubšega, ampak če moram izbrati, so to goji jagode in chia semena.

  • Tvoj življenjski moto je?

Vse se da, če se hoče.

Nina trenira tudi našo Malinco Nastjo in skupaj sta posneli raztezanje za vse, ki veliko sedimo. Raztezanje lahko izvajaš prav vsak dan in brez vsakršnih pripomočkov. Najdeš ga s klikom TUKAJ.

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek