Čokoladni chia puding

Oceni objavo z 1 do 5:
(5)
Št. ocen: 1

Chia semena so bogat vir beljakovin (dvakrat več kot katera koli druga semena), omega 3 maščobnih kislin, antioksidantov (trikrat več kot robidnice) in mineralov kalija (dvakrat toliko kot banane), kalcija (petkratno vsebnost kalcija v mleku) in železa (trikrat več kot špinača). Namočena semena urejajo prebavo, hidrirajo telo, spodbujajo regeneracijo mišičnih tkiv po športni aktivnosti ter dajejo telesu dolgotrajen občutek sitosti. Hkrati uravnavajo krvni sladkor ter pomagajo proti strjevanju krvi. Delujejo tudi lepotno, saj krepijo lase in čistijo kožo. Olajšajo menstrualne težave ter prehod v menopavzo. Več o chia semenih si lahko preberete s klikom tukaj.

Chia semena iz ekološke pridelave so bogat vir beljakovin, omega 3, 6, 9 maščobnih kislin, antioksidantov in miniralov kalija, kalcija in železa.

SESTAVINE:  Čokoladni chia puding
* 1 dcl ovsenega mleka – okus čokolada (ali kateri drug okus)
* 2 žlici chia semen
* 2 žlici kakava v prahu
* 1 žlička kokosovega sladkorja
* vanilija v prahu (lahko nadomestimo tudi z aromo ali ekstraktom)

OPIS POSTOPKA: Uporabimo mleko – najbolje čokoladno ovseno mleko, lahko pa tudi riževo ali sojino. V večjo skodelico nalijemo 1 dcl mleka in dodamo 2 žlici chia semen, 2 žlici kakava v prahu, majhno žlico kokosovega sladkorja, močno premešamo (kakav je namreč slabo topen) in pustimo, da se zgosti do željene gostote. Semena navadno nabreknejo že v 15 minutah, lahko pa jih pustimo tudi čez noč. Chia semena med namakanjem vsaj dvakrat povečajo svoj volumen. Glede na željeno gostoto dodamo še mleko ter na koncu še vanilijo v prahu. Vanilija bo pudingu dala poseben okus, če pa jo nimamo jo lahko nadomestimo z vanilijevo aroma ali ekstraktom. 

ČAS PRIPRAVE: 3 minute
RECEPT PRIPRAVILA: Malinca Ana H.  

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek