Bi rada shujšala na zdrav način?

Oceni objavo z 1 do 5:
(5)
Št. ocen: 1



Za vse, ki bi rade izgubile kakšen odvečni kilogram sem pripravila 3 nasvete za ZDRAVO HUJŠANJE. Še preden pa gremo k nasvetom bi vama rada povedala, da lahko kilograme izgubimo na 3 načine: IZGUBA VODE, IZGUBA MIŠIČNE MASE ALI IZGUBA MAŠČOBE.

Izmed vseh treh je najlažje izgubiti vodo. Že en sam visokointenziven enourni trening pri sporty woman over white rising up handssporty woman over white rising up handskaterem se veliko potite in hkrati ne nadomeščate izgubljene tekočine, vam lahko po eni uri pokaže tudi 2 kg manj. Vse skupaj je le posledica izgube vode. Brez vode pa naše telo ne more preživeti, zato jo moramo vnesti nazaj v telo. Ko to storimo, razlika ni več tako velika.

Precej hitro je mogoče izgubiti tudi mišično maso. Mišice predstavljajo največji delež mase telesa. S hiranjem telesa lahko dosežemo, da izgubimo precejšen delež mišične mase v relativno kratkem času. Moramo pa pričakovati, da se bo povečal delež maščobnega tkiva. Postali bomo t. i. debeli suhci.

Zadnje čase se vedno bolj poudarja izguba podkožne maščobe, s čimer se najbolj približamo primernemu izrazu za hujšanje. Maščoba, ki se nabira v podkožju in okrog notranjih organov je tista, ki se je želimo v določeni meri znebiti, saj v preveliki količini ogroža naše zdravje (v premajhni pa tudi).

3 nasveti kako lahko na zdrav način shujšamo oz. Spremenimo svoj življenjski slog na bolj zdravega:
1. SPREMENITE SVOJE PREHRANJEVALNE NAVADE healthy vegetables salad
* Jejte 4–5 obrokov dnevno, pri čemer naj bo razmik med obroki čim bolj enakomeren (3–4 ure).
* Jejte manjše obroke. Toliko, da ne občutite lakote in toliko, da zdržite do naslednjega obroka.
* Telo potrebuje za svoje optimalno delovanje vsa 3 makrohranila, torej BELJAKOVINE, MAŠČOBE IN OGLJIKOVE HIDRATE.
* Jejte veliko zelenjave, ki predstavlja kompleksne ogljikove hidrate. Ti se počasi razgrajajo v telesu in ohranjajo nivo sladkorja v krvi normalen, s čimer je zagotovljena konstantna energija.
* Kot vir beljakovin uporabljajte puste mesne izdelke, ribe, mlečne izdelke (z njimi ne pretiravajte!), jajca, oreščke in beljakovine v obliki napitka ali beljakovinske ploščice (predvsem po vadbi).
* Telo potrebuje dobre maščobe. Predvsem omega 3, omega 6 in omega 9 maščobne kisline. Te običajno najdemo v raznih oreščkih (mandlji, lešniki, orehi, arašidi, ...) in semenih (laneno, sezamovo, konopljino, sončnično seme, ...) in v morski hrani.Young, sporty woman with skipping
* Pijte veliko vode ali nesladkanega čaja. Spijte 2–3 litre dnevno, da ostane telo primerno hidrirano. Priporoča se minimalno 3 dcl tekočine dnevno na 10 kg telesne teže. Torej, če tehtate 60 kg to pomeni 1,8 l tekočine dnevno.

Izogibajte se: pretirano industrijsko procesirani hrani, enostavnim ogljikovim hidratom (sladkarije, peciva, trsni sladkor), ocvrti hrani, alkoholu, zelo zrelemu sadju, sladkim in gaziranim pijačam.

Če bi želela izvedeti kaj več o zdravem hujšanju in dobiti BREZPLAČNI TEDENSKI JEDILNIK KLIKNI TUKAJ in si prenesi brezplačni e-priročnik.

2. ZAČNITE SE GIBATI!
Vedno se lotite športa, ki vas najbolj veseli. Za začetek je dovolj 2 uri redne intenzivne vadbe na teden. Če vam je to preveč lahko začnete s sprehodi. Pri treningu se osredotočajte na celotno telo.

3. ZMANJŠATE STRES!
Ljudje smo pod nenehnim pritiskom časa, odločitev, dejanj, pričakovanj …. Vse te stresne Stressed businessman with headachesituacije nas utrujajo, delajo nejevoljne in preobremenjene. Telo stresne situacije zazna in se proti njim brani z upočasnjevanjem metabolizma in izločanjem stresnih hormonov, ki pripomorejo, da se ustvarja vedno več zaloge v obliki maščobe, kar nas nato še samo dodatno obremenjuje.
Stres lahko zmanjšate s pomočjo redne rekreacije, sprehodov, sproščujočih kopelih, vrtnarjenja, kuhanja zdrave prehrane, veliko smeha in pogovora z bližnjimi, pomaga pa tudi več spanja.

Članek pripravila Malinca Nastja s pomočjo osebnega trenerja Davida Zadravca

 

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek