Amarant in njegova uporaba

Oceni objavo z 1 do 5:
(5)
Št. ocen: 1


Amarant ne vsebuje glutena in ima čudovit, nenavadno sladek okus po lešnikih in oreščkih, ter prijeten vonj. Je široko-listna rastlina, ki producira več-glave cvetkam podobna semena, ki imajo izjemno hranilno vrednost.
Drobna semena so kremne barve. V času današnje, hranilno zavestne prehrane amarant ponuja širok spekter hranilne vrednosti. Ne samo, da je bogatejši s proteini kot večina običajno uporabljenih žit, vsebuje tudi lisin inmetionin, ter je bolj uravnotežen. Amarant je prav tako bogat z vlakninami. Ima visoko vsebnost kalcija in železa, kot tudi mnogo vitaminov, ter sledi mineralov, ki v večini ostalih žit niso prisotni. Poleg vsega tega pa je amarant ob svoji izredni hranilni tudi zelo dobrega okusa.

Uporaba amaranta
Dodamo ga lahko različim juham in enolončnicam. Skuhamo ga lahko kot prilogo namesto riža, testenin ali krompirja. Skuhamo ga lahko v mleku ali pražimo in dobimo odlične amarantove kokice. Amarant se kuha v osoljeni vodi približno 20 minut na zmernem ognju v razmerju 1:2,5. Za skodelico amaranta dodamo 2,5 skodelice vode. Za slane jedi lahko amarant kuhamo v vodi z zelenjavno jušno osnovo, za sladke jedi pa vodi ali mleku dodamo cimetovo palčko, vanilijo v prahu, ingver, kardamom, ...

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek