Brezplačna eknjiga
close

Teden super hrane ❤ Preveri akcijske cene >>>

Prazna košarica

Skupaj: 0,00 €
Prazna sem, daj me napolni! ;)
Do brezplačne dostave ti manjka še: 50,01 €!

Golden Apple

Golden Apple

Azimut Vester je družinsko podjetje, ki sta ga leta 1994 ustanovila Andreja in Jože Vester. Sta vegetarijanca in se trudita živeti po etičnih načelih, zato iščeta in uresničujeta poslovne priložnosti, ki so povezane z njunim načinom življenja. 

Leta 2011 sta skupaj s strokovnimi sodelavci zasnovala blagovno znamko Golden Apple, namenjeno pripravi in distribuciji visoko kakovostnih presnih in veganskih krekerjev, piškotov in čokolad. Dober odziv kupcev jih je spodbudil v širjenje in razvoj proizvodnje. Njihovo delo je hkrati tudi prispevek k preoblikovanju družbe, kvaliteti vsakdanjega bivanja in bolj prijaznim medsebojnim odnosov.

Golden Apple je novo nastajajoča blagovna znamka visoko kakovostnih veganskih izdelkov. Opozoriti nase v času svetovne gospodarske krize in tisočerih prehrambenih izdelkov, ki polnijo trgovske police, ni lahko. Še posebej, če želiš vztrajati pri etičnih načelih. Veselijo se, da so njihovi veganski presni krekerji, piškoti in čokolade vzbudili zanimanje mnogih evropskih distributerjev zdrave prehrane ter navdušili mnoge domače in tuje kupce.

Kupci, ki cenijo vegetarijansko, organsko in etično pridelano hrano, so običajno občutljivi ljudje s prefinjenim občutkom za skladnost oblik in barv. Embalaža je praktična, ekonomična in dovolj trdna, da se krha vsebina ne poškoduje. Dovolj majhna je, da jo lahko spravimo v osebno torbico ali nahrbtnik in si iz nje čez dan jemljemo okrepčilo. Ali pa jo nemoteče odložimo na pisalno mizo, da nas s svojo vsebino krepi sredi miselnih naporov. Ustvarjena je tudi kot darilo.

Blagovna znamka Golden Apple se navdihuje v svetu starodavnih mitov in pravljic, v katerega oblikovalec Peter Abram vstopa zelo previdno. Skrbno izbira simbole in skuša ustvariti vzdušje, ki odraža uravnotežen stik z vsebino znotraj embalaže. Načrtno se izogiba intenzivnih barv, praznih efektov in agresivnega oglaševanja, ki ni v skladu z življenjsko filozofijo proizvajalcev. Po izobrazbi je akademski slikar in kipar, šolan na Akademiji lepih umetnosti v Benetkah, s tridesetletnimi izkušnjami v različnih slikarskih tehnikah, barvnih lesorezih, oblikovanju unikatnih knjig. V njegovem opusu posebej izstopajo kamnite skulpture. V Slovenskem prostoru je že poznan kot uveljavljen ustvarjalec. Prihaja iz tistega dela primorske Slovenije, ki je znan po tradiciji kamnosekov. Odnos do ornamentov in starodavnih simbolov, ki so samoumevni del tamkajšnje arhitekture, na sodoben način pretvarja v nove oblike. Njegov simbol ni le znak, temveč deluje tudi prostorsko. Celoten izdelek je kakor majhna skulptura, ki mimoidočega želi nagovoriti z globljo, umetniško vrednostjo. Za prvo serijo izdelkov je izbral lik pravljične ptice, ki simbolizira stik telesa z dušo oz. stik vsakdanjega življenja z duhovnimi vrednotami. Tudi slogan »Pure food, pure thoughts« poudarja to dimenzijo. Najprej skrb za zemljo in zdravo telo, potem pa tudi za harmoničen in miroljuben um. Tako kakor blag človek ne izstopa iz množice, tudi »Golden Apple« ne opozarja nase s kričanjem. Pozornost pritegne njegova uravnoteženost. Vsebina je v skladu z zunanjostjo – izbrani okusi, ročna izdelava, skrbno izbrane sestavine, hrana kot zdravilo.

 

Mreža Seznam
loading artikli se nalagajo
Vsi artikli so prikazani.
Potrebuješ mojo pomoč? Pošlji mi svoje vprašanje
Pošlji mi svoje vprašanje in odgovor dobiš v najkrajšem možnem času na tvoj email.