Pečene banane z medom in skuto

Oceni objavo z 1 do 5:
(4)
Št. ocen: 2

Slastna malica ali zajtrk za dneve, ko boste potrebovali več energijeveliko beljakovin iz albuminske skute, ki ne vsebuje laktoze in skoraj 0 % maščob ter nenasičene maščobne kisline iz oreščkov vas bodo nahranili za nekaj ur!

SESTAVINE (za 1 obrok):pecene-banane-z-medom
* 200 g albuminske skute (Sirarna Kekec – Mb) ali grški jogurt Total 0 (Fage)
* 15-20 g oreščkov (orehi, lešniki, mandlji, makadamija)
* ½ banane (ali cela, če potrebujete OH za regeneracijo)
* sladilo: Stevia in med
* 0,5 dcL lahkega jogurta
* 5-10 g rezin mandljev ali drugih oreščkov (po želji - posip)

PRIPRAVA:
Banano in oreščke narežemo na manjše koščke, da oboje rahlo popečemo na kokosovi maščobi v teflonski ali keramični ponvi. Nato v stekleni posodi premešamo s skuto ali grškim jogurtom. Dodamo tekoči jogurt, mueslije (po želji), sladilo in oreščke. Po vrhu banan in oreščkov prelijemo majhno žličko medu. Vse skupaj dobro premešamo in dodajamo sladilo (SUNStevia), dokler nam okus ne ustreza. V kolikor vam obrok služi za regeneracijo po napornem treningu, lahko uporabite celo banano, sicer njeno količino in količino medu raje zmanjšajte na račun Stevie ali drugega sladila.

MAKRONUTRIENTI / porcijo:
* Beljakovine: 41,5 g
* Ogljikovi hidrati: 16,7 g (sladkorji: 7,7 g)
* Maščobe (z oreščki): 14,3 g (nenasičene: 9,6 g)

AVTOR: Mark BUDLER - ProFIT team

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek