Lahke beljakovinske pirine štručke

Oceni objavo z 1 do 5:
(4.6)
Št. ocen: 32

Zdrav, hrustljav in okusen nadomestek za vse, ki se ne morete upreti kruhu in pekovskim izdelkom. Pirine štručke z manjšo vsebnostjo OH, veliko zdravimi B in vlakninami.

SESTAVINE (za cca 15 kosov):slane_strucke
* 500 g pirine polnozrnate moke
* 500 g lahke (posnete) skute
* ščepec himalajske soli
* pecilni prašek (vinski kamen)
* 1,5 dcL posnetega mleka
* 150 g mešanice semen za peko kruha
* 5 g kokosovega olja

OPIS POSTOPKA: V skledi zmešamo skuto in pirino moko. Dodamo poljubno mešanico semen za kruh v želeni količini (večja količina bo naredila štručke bolj hrustljave), nato solimo, primešamo pecilni prašek in mleko ali drugo tekočino (za tiste, ki vam mleko ne ustreza). Maso dobro pregnetemo, jo oblikujemo v obliko daljše štruce kruha in narežemo na poljubno velike kose (pirine štručke). Štručke nanesemo na prej namazan pekač (ali uporabimo papir za pečenje) in jih položimo v predhodno segreto pečico. Pečemo približno 25 minut pri 180 stopinjah Celzija. 

MAKRONUTRIENTI / 100 g: * Beljakovine: 15,6 g * Ogljikovi hidrati: 27,5 g (sladkorji: 4,7 g) * Maščobe (s semeni): 5,4 g (nenasičene: 3,8 g)

AVTOR: ProFIT team

Prejšnji prispevek
Naslednji prispevek